JA HEM ENCETAT EL CURS. ELS INFANTS HAN OMPLIT L'AULA D' ALEGRÍA I VIDA. TAMBÉ ALGÚN PETIT PLOR QUE HA PASSAT EN UN SOSPIR. I HEM COMENÇAT A VEURE ON ESTÀ EL PENJADOR DE CADASCÚ, PENJAR LES MOTXILLES , JUGAR UNA ESTONA, COMPARTINT LES JOGUINES QUE HAN PORTAT I CONEIXENT EL ESPAIS DE L'AULA.
DESPRÉS EL FULL DEL CONTE DE CADASCÚ, QUE HEM PENJAT I EL DILLUNS LLEGIREM I COMPARTIREM.
LES PRIMERES LLETRES DEL NOM QUE HAN PORTAT I HAN JUGAT AMB ELLES
L' ESMORZAR, CONVERSES, EL PATI
I EN TORNAR A L'AULA UN PEIXET QUE HAN PINTAT I ENGANXAT AL PASADIS...
M´agrada molt la iniciativa de poder vorer i saber que fan dia a dia els menuts
ResponderEliminarGracies. Crec que aquesta comunicació afavoreix la relació entre la mamília i l'escola i a més pot servir per parlar amb els infants d'allò que han fet a l'aula i a l'escola.
Eliminar